Friday, July 10, 2009

-shOpPing onLine-

sejak last year aku tetba berminat ngan online shoPping nih..
nape ekh??kdng terpk gak..
bnd yg stat aku bli online ialah beg deuter spider yg aku pkai skang nih..
memula cam risau jerk..
kot2 beg tuh x smpi ker..
tp stlh 2 ari beg tuh smpi gak..

pastuh byk bnd gak yg aku bli online..
jam, clutch, bju dsbgnya..
swonok gak shopping online..
tp kna pndi crklah..
silap2 kang nti byk sgt yg dibeli tp x byr plak..
kan naya jerk cmtuh..

kwn aku promote eightdesign pny blog..
special 4 muslim chic fashion..
cantik dy pny bju..
aku nih pntg sket tgok bju..
rambang mata memula tuh view blog dy..
arga dy berpatutan..
lgk 1 nih bisnes org melayu..
so aku ska org melayu bisnes..
aku x tau bla lgk nak bisnes..
dlm perancangan aku nak bisnes donut..
sbb aku ska gler mkn donut..
tp bla nak ada kdai donut sndr xtau lgk..
blaja pon x abes

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: