Friday, November 06, 2009

antara SEDAP dan SAKIT o_O

~TADI~
hhmmm..
hujan rintik2 kat luar..
perut aku lapar..
nak kuar pon x boleh nih..
maka aku pon berangan nak msk bubur nasik..
haiyaaa..mcam baby nih..

~ANTARA TADI DAN SEKARANG~
alamak....
bahan x berapa nak ada plak..
yg ada beras,anchovies,lada itam dan juga lada sulah..
bolehlah tuh..

keletung keletang..
aku masak guna multi-cooker..
aku kacau2 nasik smbl layan YM..

TIBA2..
adoii!!sakitnya..
wahhhhhh....buih2 nasik tuh melompat kat ibu jari aku..
isk3..sob3..
sangat sakit dan pedih..
huuuuaaaaa....
tolong..tolong..

~SEKARANG~
aku menikmati kesedapan bubur nasik yg aku masak..
wlupun hanya bubur tp ianya sungguh sedap..
aku kan pandai masak..
ngeh3..sudah perasan..
memberi sedikti kpd jiran..
alhamdulillah..
aku kekenyangan..
x perlu nak kuar tyme ujan2 nih..

antara sakit dan sedap....
aku memilih sedap..
wlupun ibu jari aku melecur.... =[
haiiyaakkkk!!!!


nOta kHaki:kesedapannya hingga menjilat jari tangan..dah 2x aku tambah..eerrkkk....aku agak kuat makan sejak 'kawan baik' datang nih~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: