Wednesday, November 11, 2009

mode silent utk blog....

salam peeps....

esok aku akan memulakan perjuangan di medan exam..erkk..macam maw g perang jerk kan..haha..kepala aku dah sarat ngan macam2 ilmu..x sabar maw lepaskannya esok..huhhhh..*tension di sini yerk..*so untuk exam nih aku akan jarang meng-UPDATE-kan diri dan jug blog..sengaja maw memberi ruang kepada diri aku dan juga exam..cehhh..ayat x boleh blah..macam ayat orang jiwang plak..sekarang kan aku ngah berjiwang ngan 'surat chenta' aku tuh..esok nak exam baru nak ingat..sebelum nih asyik dok layan blog ngan fb jerk..akeke..~

so, mungkin post ini adalah post terakhir..MUNGKIN jerklah yerk..aku nih banyak sangat mungkin..mungkin juga aku akan selalu update blog....eerrkkk..dasar memang x ingat nak exam..hantu betul nih..

sebelum tuh..
aku nak minx maap bebanyak kat kengkawan aku..kotlah kan aku nih banyak wat salah..doakan yang terbaik untuk diri memasing..semoga dapat jawab soalan dengan mudah..insyaALLAH..kalau x dapat jawab meh minx jawapan kat aku..erkkk..kantoi dah..

okaylah..aku xmaw celoteh banyak sangat nih..ilmu kena jaga..aku nak sambung jiwang karat lagi ngan 'surat chenta' aku tuh..

sehingga berjumpa lagi..


nOta kHaki:semoga aku diberi kekuatan, ketenangan dan kemudahan oleh YANG MAHA ESA untuk menempuhi peperiksaan kali ini..amin....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: