Saturday, January 16, 2010

Cabutan Bertuah di Yanmieonline.com

salam semuanya sayang2ku..hehe

hari nih cik noah masuk contest lagi..kali nih lucky draw punya contest..masyuk..masyuk..cik noah dapat contest nih daripada blog cik lala kismis..wakaka..cik lala suka sangat masuk contest..sampaikan cik noah pon dah terikut nih..

meh jom kita check it out dulu pasal Yanmieonline.com nih..baca sampai habis tau!!tak baca nanti tak tau camne nak join..*wiki wiki*


Yanmieonline.com adalah sebuah laman blog peribadi Yanmie dan Keluarga. Tiada sebarang kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah tiada. Sekiranya ada, kemungkinan ianya hanyalah kebetulah sahaja. Yanmieonline.com dengan ini ingin mengadakan cabutan bertuah sempena Tahun baru 2010.

Pemenang untuk pertandingan ini akan menerima 1 set Minyak Wangi Pure dan Barangan Mutiara Asli dari Sabah. Opss!! lagi ada hadiah khas untuk referrer tertinggi akan menerima hadiah yang sama seperti pemenang utama

untuk keterangan lanjut tentang Pertandingan ini, baca di http://yanmieonline.com/2010/01/cabutan-bertuah-di-yanmieonline-com/


bagaimana??baca lagi yang kat bawah nih....

1. Apa yang perlu korang buat hanyalah copy paste ayat di bawah dan buat satu entry baru dengan memasukkan ayat dibawah sebagai entry korang dan publish Entry macam biasa.

2. Entry korang mestilah menggunakan tajuk Cabutan Bertuah di Yanmieonline.com

3. Untuk referrer pulak jagan lupa nyatakan darimana korang tau tentang pertandingan nie. Contohnye ” Saya tahu pertandingan ini dari blog si A”

4. Sekiranya anda sudah menyiapkan Entry tersebut, sila tinggalkan komen di ruangan ini, agar mudah untuk Yan spotcek ok!

5. Pertandingan ini tamat pada 31/01/10 pukul 11.59pm

6. Cabutan akan dibuat oleh Putera kesayangan mereka Aiman, bukti cabutan akan dikemukakan pada hari cabutan nama pemenang.

See sangat mudah untuk menyertai pertandingan ini. Jom, jangan segan-segan yea..penyertaan dibuka kepada semua, tidak kira yang blogspot ataupun yg berdomain self hosted. Apa yang penting blog korang mestilah berusia sekurang2nya 2 minggu.


nOta kHaki:aku kegilaan contest di kala ini..walalalalala....



3 makhluk comel yang memekak dekat sini:

nadyacarlota said... Reply To This Comment

nak join gak.... ha2

Yanmie said... Reply To This Comment

salam noah

ok pass..gud luck yea...


www.yanmieonline.com

noah darham said... Reply To This Comment

nadia, meh2 join cpt..kot2 dpt mne taw kan..

trimaslah yanmie yerk..akeke~