Tuesday, October 11, 2011

Suara Cikgu Sengau

Salam.

Hari kesebelas bulan oktober. Entry kedua untuk bulan ini. Uhhh sumpah aku banyak kerja. Nih dah seminggu aku demam. Musim hujan kan. Aku kalau dah demam memang lama nak sembuh. Paling kurang pun seminggu kena rehat tanpa kerja berat. Kalau dah dekat sekolah turun naik tangga, membebel sakan manalah nak sembuh cepat kan.

Korang mesti tak rindu dekat aku kan?? Sobs sobss. Tak pe aku tak harapkan sangat pon. Aku cuma blogger picisan jerk :p

Okay minggulepas sekolah aku buat perkhemahan unit beruniform dekat Pusat Kokurikulum Tasek Utara,Johor Bahru. Dengan hujan yang mengiringi pemergian kami memang sampai ke malam tak berhenti. Itu yang membuatkan demam aku tak kebah. 

Tak nak cerita banyak-banyak. Tunggu nanti aku upload gambar perkhemahan tuh. Semalam aku dapat cuti khas daripada GB dengan GPK Koku. Yerlah kalau aku dah berkampung tiga hari dekat tapak. Mahulah kan tak longlai bagai sendi aku nih :o


0 makhluk comel yang memekak dekat sini: