Thursday, June 25, 2009

..xLimat prAktiKum..

ari nih rsanya aku ada byk citer gak..we go trough one by one okay..


++citer pertama++
td pg smpi ptg ada xlimat praktikum fasa 2..adoyai..realy bored lol..dahlah sejuk tahap cipan..esok pon ada gak..ish..hampasgas btol..ntahlah..aku pon x tau nape aku nyampah gler nak g xlimat..klu org yg bg xlimat tuh ada sense of humor xpe gak..aku dok thn jerk mata td..lgklah bla pn jesma ckp..adoyai..mata aku mkin kuyu..perut plak bley lpar time tuh..sib baek ada en sazlie yg otak gler2 sket..


~apa nak jdk nih..dah 4 taon dok mktb pon perangai stil x ubah2 gak..sedar dri sket tuh weih..kta nih 1st batch tau..knalah jdk yg terbaik..mcm dr. belacak ckp..be da best among da best@be da worst among da best..renung2kan dan slmt beramal..~

..nih citer laen plak..
pastuh td maghrib bley plak xde air..sib baek aku smpt mndi ngan bsh baju..asal ada intake baru jerk mst xde air..plak tuh blok MELATI II nih slalu byk probs..blok laen ada jerk air..kali nih dah 3 taon berturut2 time intake baru masuk mst xde air..nih stat batch 2007 pny pasal smpi skang..ktaorg pon dah tau sgt..bla junior msk nti mst xde air..plng nyampah bla kna round maktab crk air..klu siang xpe gak..byngkan dlu aku kna bgun kul 4 pg sbb nak crk air utk mnd!!dasat btOl..plak tuh berebut nak mandi..tuh blom lgk yg jenis mnd lma..mcmlah bapak dy pny air..

nex wik nak stat praktkum lgk haru klu xde air..dahlah si apek tuh bgtau kul 6.45 nak grk g skolah..adoyai..betapa pny skema apek..td aku skt perut terpaksa g blok MELATI III crk air..klu x mau aku kna sembelit mgu nih..huaaaa....xmau2..mser aku smpi ari tuh aku nmpk 4 tong air kat parking..nmpk gaya mst jbtn bkln air dtg anta air..idop mcm setinggan plak dah..

~xtaulah smpi bla keadaan nak jdk cmni..dlu ada kpli bising asek xde air..ktaorg dah 4 taon adap bnd yg sme tiap2 taon..x eran pon dah klu xde air..tau sgt klu perfume wangi semerbak tuh sbb apa..blaja2 lah idop susah..~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: