Sunday, July 12, 2009

cOntOh dEsigNs

nih ada bbrp contoh designs bju yg ada kat eightdesigns..aku ska boyfren shirts kat ats nih..comey tau..aku ada 1 kale ijau oren..arga dy pon murah..klu korang bli 3 and above, kos penghantaran ditanggung oleh dorang..

yg kat bwh nih pon cntk..sme mcm yg kat ats..cma yg nih long sleeve pny..dy ada mcm2 kale..tp taulah bnd anline nih kna cpt..slalunya kale yg cnk mst abes dlu..

yg nih trench coat pny..tp inner wear tuh juz tambahan jerk..klu nak kna bli laen..aku ska bju nih..tp disebabkan aku nih rendang, aku juz tgok jerk..

yg corak polkadot nih pon cantik..aku sje letak bju yg cntk2..biar korang rse nak tgok sndr blog tuh cmne..bju nih x silap aku tgal dua jek..tp xtaulah skang ada lgk ke x..myb owner dy dah update ltak designs yg latest..

nih pon mcm trench coat tuh..cma dy mcm blouse ckt..nih pon byk dah sold out..

so kpd korang yg bca blog aku nih, rerjinlah g tgok blog tuh..mcm2 ada..mmg x rugilah klu tgok..beli pon x rugi gak..sbbnya nih bisnes org melayu..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: