Wednesday, September 30, 2009

esaimen+stUdy

waahhhh..ari nih agak bowink lgk..nape ekh recently idop aku asek bowink jerk..adoyai..bla bowink ngadap laptop..ngadap laptop bla bowink..nak siapkan esaimen agak mls..lgk kan study plak..ptg kang ada clas en tat plak..aku plng nyampah clas ptg nih..kcu aku nak wat keje jerk..aku bkn mcm org laen yg tdor time ptg..ngeheee..btol nih weih..MELAENKAN klu aku btol2 ntok gler smpi ngadap lptop pon mata kuyu jerk..klu aku tdor ptg nti mlm aku x bley tdor lgk..

haaa..ckp psl tdor, mlm td pon aku x bley tdor lgk gak..msk nih dah ari ke3 aku x bley tdor..adoyai..g clas pon mata control jerk..plak tuh td en madi dok depan aku ngan meen..lgklah mata kna bkak besar2 pny!!pastuh ngan batuk x baek2 lgk..all of this stuff make me sick lol..i really hate it..and also hate that girl..

nOta kHaki:aku..aku..aku..xtau nak tulis apa sbnrnya..hehe..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: