Sunday, October 04, 2009

..drebar..

salam peeps..ptg td aku bengang cket ngan sorg mak cik nih..td aku g kngr ngan farah..park mtor kat dpn cimb..mser aku nak blik, adlh sebjk keta wira nih..drebar dy pompuan..sblh drebar tuh ada sorg mkck..mak drebar kot..kat blkg ada lgk pompuan 2 org..adk2 drebar kot..xpon kwn2 drebar tuh..

dah sah2 si drebar tuh nmpk aku nak kuar..bkn jerk si drebar tuh..penumpang kat dlm keta wira tuh gerenti nmpk gak aku nak kuar..aku siap dah start enjin lgk..bley plak si drebar tuh park blkng mtor aku!!perghhh..cmnelah aku nak kuar..dpn keta si drebar tuh ada lgk sebjk keta..ada ruang pon cket jerk..aku nak reverse blkng tntulah dah byk motor..kang silap2 motor dorg plak yg jth..

pastuh si mkck kat sblh tmpt duduk drebar tuh bley sound aku..YA ALLAH..aku sbr jerklah ngan mkck tuh..aku pon apa lgk..aku gna skill aku yg ska nyelit2 nih klu bwk motor..cuak muka mkck tuh aku selit gak kat ruang antra keta dy ngan keta dpn..bengang gler time tuh..

aku mmg x ska ngan drebar yg ada kat perlis nih..aku x penah rsa slmt bla aku kuar naek motor..kuar ngan kwn2 pon sme even naek keta..naek bus mktb lgk lah aku rsa x slmt..drebar yg ada kat perlis nih xde adab lgsng..apa gna ada signal tp xmau gna??kelmarin aku hampr nak accident kat smpg dpn mktb nih..sib baek nyawa aku pnjg lgk..bunguk btol drebar kncl tuh..dah tau kat situ selekoh lgk mau laju2..ktaorg berada di tmpt yg btol..drebar kncil bley plak racing ngan kancil lgk sekor kat double line..xke bengong pemandu kat perlis nih??klu drebar kancil tuh langgar ktaorg sure penyek pny..kat blkg aku ada keta..kat dpn aku ada meen ngan inaz..perghh..siot dowh..

nOta kHaki:mgknkah aku akan serik naek mtor??oohhh..tidak sma sekali..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: