Sunday, October 04, 2009

+kebenaran+

salam peeps..mulakan ari nih dgn senyuman..arrgggghhhh..tp pg td mls gler mau bgun..tuh pon dh ckup lajak tdor smpi kul 10..huahuahua..apa daa anak dara nih..klu kat umah gerenti kna bsng ngan mak..tp mak xde kat umah..x esah pon..ngehee..

pepg nih aku xmau taip byk2..mood ngah okay so xmau spoil..sesape yg x skakan kebenaran, jgn bca blog aku..get it??apa yg aku tls kat blog nih lhr dpd ati aku yg suci dan murni..werkkk..=]..klu ngkorg xmau skt ati, terasa ati ke, pdh ulu ati ke x yah nak ngengada bca entry aku kat sni ekh..[even kekdng aku promote blog aku]..bla ngkorg skt ati, terasa ati, pdh ulu ati ngkorg slhkan aku plak yg x berpkrn +ve..aku bkn nk perli sesape but it is the reality..u hate it so dont need to read it!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: