Friday, October 23, 2009

macam kempunan..

salam peeps..hari ini seperti hari yang sebelum2nya..masih lagi tiada kelas..cuma tadi ada mentor jerk jap ngan en bad..tuh pon xdelah lama sangat..cerita tuh cerita nih dah pukul 12..aku semakin kebuntuan untuk men-study-kan diri aku dengan nota2 yang telah aku buat..nak tidor lagi lah plak.. sekadar lelap mata pastuh mesti bangun sebab teringat kat exam..apalah yang si exam nih pakai sampaikan setiap masa aku teringat kat dia..cinta kah itu??kuang..kuang..kuang..

sekarang aku harus+wajib+sunat menjalinkan hubungan yang mesra bersama nota2 aku tuh..hubungan dengan mana2 lelaki (macam banyak jerk nih.. O_o) akan ku teruskan juga *wink..wink* tetapi aku harus mengurangkan kekerapan aku online+chatting+blogger+fb+fs+maen mesej+cakap kat telefon sampai berjam2 dan sebagainya lagi....huaaaaaaaaaa..amat tidak suka ini yaaa..tapi x mengapa..demi cinta dan kasih sayang ku kepada *nota* aku sanggup melupakan itu semua..wah3..ayat jiwang nak mampos..tapi nasib baik hidup lagi kan.. (o.+)

ekkhhh..sebenarnya aku nak tulis entry pasal kempunan..bukan pasal exam+nota dowh..baru semalam dapat ELAUN PRAKTIKUM..tetiba saja hari ini aku seperti kempunan untuk makan spageti masakan aku..adoyaii....meleleh air liur..tapi aku terasa amat malas dan juga berat tangan untuk masak walaupun aku ada multi cooker tuh..ish3..siapa maw masakkan aku spageti????aku x maw spageti ready mate kat pizza hut tuh..aku maw original masak sendiri punya juga.. (+.~)

pastuh aku teringin nak makan sup bebola campur ngan sayur2an..sedapnya!!kenapa ekh aku menjadi seperti tidak siuman nih??nih lah padahnya bila aku sudah lama tidak makan tengah hari.asyik skip makan jerk..yang aku makan roti, roti dan juga roti..x lupa juga kepada si nestum tuh..bersama dengan air milo..kah3..sudah 2 hari berturut-turut juga aku asyik makan nasi rempah..adoyai..lelama nanti aku addict plak ngan makanan tuh..kalau kat johor ada juga xpelah..ish3..

jadi, petang nih aku harus men-decide-kan diri aku sama ada untuk masak atau beli lagi nasi rempah..nak masak ker??bunyi macam rajin kan..aku memang rajin pon..tapi sekarang otak sudah serabut..mana ada rajinnya..aku sedang mengalami mental disoder..begitulah yang aku bagitaw reza..kuang3..gelak sakan dia bila aku cakap camtuh..kureng asam betul!!


nOta kHaki:ke-blur-an, keserabutan, kebingungan melanda aku lagi..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: