Friday, October 16, 2009

++mabuhay++

salam and mabuhay peeps..hehe..taw x mabuhay tuh apa??mabuhay tuh bahasa orang filipina..maksud dia lu pikirlah sendiri!!hak3.. (O.O)..kuang3..okay2..sebenarnya mabuhay tuh maksudnya helo..haaaa..senang jerk pon kan maksudnya..x susah mana sangat..boleh dapat A nih..hik3..

okay..right now i'm in my sisters' house..pagi tadi sampai pukul 9 lebih..memang aku rasa ngantuk gila..this time i cant sleep well in the bus..perghh..dahlah sejuk..x dapat plak tidor..eeiii..geram yang amat dowh..

tadi aku melantak tidor sampai pukul 6..adoyai..gerenti ini malam aku x bisa tidor..huk3..maknanya aku akan menghabiskan masa aku dengan membuat nota ataupun tengok tb..dah lama x tengok tb kan..nih lah masanya aku nak membalas dendam....kih3..

haaa....terlupa plak nak cakap..nih aku update blog pon disebabkan ada coverage..tuh pon xdelah laju sangat..agak lama juga nak menunggu..huhu..whatever..janji aku dapat meng-updatekan blog aku nih even it's just one entry..

okay..sekarang time aku nak pergi mandi plak..pastuh nak kuar g isi perut..

buhbyeeeeeeeeeeeeeeeee..


nOta kHaki:aku maw mengenyangkan perut aku masa kat umah nih..biar buncit sikit perut aku nih..erk..xmwa..xmaw..ampunnnnnnnnnnnn ~.+

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: