Saturday, October 10, 2009

xde keje

holla fellas..nih skang ngah blurry2..so aku uploadlah gmbr ntah pape nih..hek3..sje jerk nak upload gmbr aku byk2..blog aku pon kan..xkan nak ltak gmbr org laen plak kan..nti jap lgk myb nak upload nota plak..bley ke??tgoklah kan klu rjin..mcm aku nih ngadap blog jerk ke??

jom meh tgok gmbr apa yg aku upload..but it's not nudity/phorn pictures okay..

yg 1st nih gmbr danish dpd dy kecik smpilah rya ari tuh..aku syg sgt kat danish nih..even dy anak adik aku..tp mcm anak aku plak..kat umah ska nyelit2 ngan aku..kat mama dy bolayan..hak3..comey kan dy??bpak dy itam tp sib baek dy pth..hehe..etot jgn marah aku kutuk ko nih..




yg nih plak gmbr mser pesta tanglung ari tuh..siap ada tarikh aku buh kat gmbr tuh..dak jr ckp mka aku klu senyum sme jerk..dah tuh xkan aku senyum muka aku bley berubah plak??ish3..dasat dowh klu senyum cmni jdk hulk..senyum cmtuh plak jdk nenek kebayan..TAK ADA LOGIKA!!




finally, gmbr mser g kelantan sem lepas..xtau nak describe gmbr nih apa..cma yg pntg ITU AKU!!




nOta kHaki:aku ska gmbr aku..aku ska aku..aku syg aku..aku cinta aku..aku benci aku..aku syg semua!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: