Wednesday, October 07, 2009

xtau..xtau

salam geeks..hehe..mlm yg sjuk dan nyaman..best nih klu tdor..syiok2..ari nih lepak lgk kat blik maton..atas jemputan..ngee~ingt nak tdor sna tp esok pg ada clas plak..adoyai..mls mau g class..tp ada perjumpaan ngan cik anizah-KU KEDIAMAN..tp aku lari g blok a..dah abes perjumpaan kat blok b, dy g blok a plak..ish3..ekceli berkali2 gak aku cau time perjumpaan hostel..mls dowh nak ngadap mka super duper jr yg ntah pape tuh..td aku g tulis announcement pon ada sorg sd jr tgur outfits aku..ello!!lantak aku lah aku nak pkai apa pon..klu aku sexy bkn bdn ngko pon kan..nyibuk jerk..dah lah bajet ngan sr..poyolah..ingt aku eran cket ngan jr??werkkk..

pjmpn td x slp aku psl jamuan rya, sape nak jdk outsider, dilarang bela haiwan, jga kebersihan dan lelaen..tuh yg aku mls klu g pjmpn..asek2 bnd yg sme jerk..ntah pape kan..hhmmm..psl outsider nih..cik anizah ckp xde org lgk yg amek form apply dok luar..ayoma ayopa..pasni klu xde gak mmg kna paksa rela dok luar pny!!aku ttap ngan pendirian aku..slgk dy x halau kuar, aku xkan kuar..ngeheee..bley plak cmtuh kan..sian dowh kat ktaorg..tgal setaon jerk lgkpon..bglah 3rd batch tuh..dorg yg lgk rmi dpd ktaorg 1st ngan 2nd batch nih..bungik kan..aku xmaw kuar gak..nak jdk apa jdklah..pastuh skang nih wat slh skt LAM-PT..x g tazkirah kang dptlah surat chenta dpd HEP..tuh sje nak crk point spy ktaorg dok luar..isshhhh..yg lawaknya ada gak dak jr yg xtau LAM-PT tuh apa..hik3..

dahlah..mata sdh ntok nih..need to sleep now..huaargggghhh..syiok nih tdor time ujan..

nOta kHaki:esOk ada class en madi ngan en tat..adOyai..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: