Saturday, November 07, 2009

aku semakin blur sebelum exam menjelma~

salam peeps..aku sekarang sedang mengulangkaji subjek PJM3114..haiiyaaa..mata sangat ngantuk dowh..tadi aku ada wat kelas memakai shawl..hehe..beri tunjuk ajar dan tips kepada kawan2 aku..aiyaakk..pasnih bolehlah aku meneruskan angan2 aku untuk jual shawl..macam sempat jerk..kerja lain pon banyak lagi maw tambah beban ke????

apa yang aku baca nih??agak banyak gaklah..aku x suka menghafal..aku kena baca banyak kali supaya aku faham..part2 tertentu jerk yang aku hafal..kalau 1 buku aku nak hafal mampus p lah otak aku nih..sempat aku jadi gila every semester sebab hafal buku..huhu..xmaw2..

nanti bila dah siap aku baca, aku sharelah ngan korang yerk..aku rasa sekarang maw tidor jerk..huaarrrggghhh..sedapnya tidor tyme hujan nih..lagi best sebab aku sedang 'bercuti'..bangun lambat pon x kisah..huahuahua....


nOta kHaki:aku rasa nak bawak toyol masa exam nanti..boleh x??aku x pernah wat nih.. O_o

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: