Wednesday, November 04, 2009

exam maw start sudah....

salam peeps..xde pape yang tulis pon..right now dilanda sindrom kebosanan..haiyaaa..sindrom nih datang time nak study ngan exam jerk..*wink2*..siot betul aku nih kan....meng-anaktiri-kan exam dowh..x patut betul..

12hb nov 2009 (khamis)
PENDIDIKAN JASMANI SUAIAN (PJM3114)

17hb nov 2009 (selasa)
PENGUKURAN DAN PENILAIAN DALAM PENDIDIKAN JASMANI DAN SUKAN (PJM3115)

19hb nov 2009 (khamis)
ELT METHODOLOGY FOR YOUNG LEARNERS (ELE3104)

inilah dia tarikh2 keramat untuk bulan ini..hahaaaa..gelak besar aku nih..kang exam nanti terkulat2..sendiri yang sengal..*sigh*..1st ngan 2nd day tuh adalah paper major..agak killer punya subject terutama sekali PJM3115..adoyai..aku masih berkira2 apakah aku bakal dapat menjawab soalannya nanti..apakah encik burn tidak maw bagi hint untuk exam??huhu..susah oohhh..dia maw jaga etika..acecehhh..


nOta kHaki:mampukah aku mencapai 3.80 lagi??errkkk..xmawlah pointer turun lagi....sedih2..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: