Monday, December 07, 2009

~hilang nafsu..dasat nih~

salam fellas..agak2 pelik x aku pny tajuk entry kali nih??hehe..sje maw wat gempak sikit kan..nafsu yang aku maksudkan kat sini ialah nafsu untuk BERSHOPPING!!haaa..aku siap capital kan perkataan tuh..

sepatutnya dan selalunya tyme2 cuti camni aku akan bershopping..tapi cuti kali nih aku xde nafsu langsung!!haiyaaa....semuanya terjadi pas aku balik daripada indon hari tuh..kat sana pon aku x shopping..aku cuma shopping BUAH SALAK jerk..*macam xde benda lain kan aku nak beli*

ada x sesiapa yang boleh kembalikan nafsu shopping aku??aku nak sangat shopping tapi perasaan tuh xde langsung!!apa nih noah??come on lah sys..sekarang aku ngah plan nak g kolumpo next week..kot2lah kan kat sana nanti aku ada nafsu nak shopping..hukhuk..*ada duit tapi xde nafsu nak shopping..sewel nih*


nOta kHaki:hadirlah kembali nafsu shopping..nafsu laen aku xmaw..tolonglah aku..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: