Wednesday, December 16, 2009

..malam ini..

salam my beloved fellas....

skang aku x boleh tidor..tengok si danish tidor aku berasa amat jeles sekali nih....so untuk mengisi masa2 yang aku x boleh tidor nih, aku sengaja meng-upload gambar2 aku..*ngeh3..saje maw tunjuk bakat aku bergambar..bajet mcm model plak kan*

mehlah jom tengok gambar aku..kang kalau layan aku membebel ntah pape jerk jadinya nanti kan..jom..jom..jom..kita tengok gambar!!!!




nih gambar aku sebelum aku g indon..gambar nih adik aku yang snap..tyme nih kita orang g pantai remis..tapi aku punya pipi agak shiny2 di situ..haiyaaa.... (+.+)



yang nih plak tyme g penang ngan dak maton, mekna dan juga ija....nak cakap apa ekh pasal gambar nih??hhmmm..dak maton cakap dia suka sama saya punya mata..alamak..saya terasa amat suka bila ada orang memuji kelebihan yang ALLAH beri kepada saya.. (~.~)



nih baru pas abes exam paper PJM3114..bajet betol nih pas exam amek gambar..hua3..sangat perasan kan minah seorang nih..lantaklah..aku memang suka amek gambar..so what??silalah untuk merasa jeles..xde kena mengena langsung!!



yang ini masa kelas aku PISMP PJ g wat trip kat kelantan..kita orang wat program PENDIDIKAN KESIHATAN..lupa plak kan nama program tuh..tobatlah aku memang x suka jalan g sana..3 kali aku g pantai timur ikut jalan tuh aku mabuk, pening kepala dan juga muntah..sangat dasat saat itu~~



last but not least..nih masa pas wat performance kat dewan indera kayangan..tyme nih perform untuk program dak2 cina tuh..pesta tanglung kot kalau x silap..muess3....


ada orang cakap muka aku kalau amek gambar tyme senyum semua sama jerk..dah tuh xkanlah bila aku senyum muka aku boleh berubah jadi benda laen kot..hua3..sangat menggelikan bulu ketiak aku nih..*dah start melalut nih errkkkk*

dan juga kak erra pon cakap aku dulu ngan sekarang x berubah..baguslah kan..kang kalau muka aku berubah orang cakap aku wat plastic surgery plak..dah nanti jdk macam arwah michael jackson..xmaw3..sangat bersyukur dengan apa yang ALLAH bagi kat aku....

tapi betul gak..setelah banyak kali aku perhatikan, muka aku kalau senyum memang sama jerk..ngeheee..pasni aku nak ubah style senyum lah..nanti orang x cakap muka aku sama lagi kalau senyum kan....


nOta kHaki:macam2 lah orang cakap tentang gambar aku..x esahlah..aku kan model untuk diri aku sendiri..jangan x taw..ada juga cakap saya seperti penyanyi itu dan pelakon yang itu ini....blluuueeerrkkkkk lah noah....

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: