Friday, January 08, 2010

P.A.R.A.H


chicken pox membuat serangan kat muka....
sangat gatal dan menyakitkan....
ada plak yang ingat jerawat....
huaaaaa....


saya mahu balik rumah!!!!
gatal2 nih membuatkan saya tak senang duduk..
adoyaaiii....
memang dugaan betul....
baru seminggu kat maktab dah ingat nak balik rumah..
nih belom lagi praktikum dah start..


saya sangat rindu kat anish..
really really miss him sooooooooooo much..
saya nak balik!!saya nak balik!!


nOta kHaki:tak tahu nak tulis apa dah..gatal2 mengatasi segalanya....~

2 makhluk comel yang memekak dekat sini:

[PaaN1904] said... Reply To This Comment

dapat MC x..??sb chicken pox ni berjangkit...patut kena perintah berkurung~~

noah darham said... Reply To This Comment

sgt sedih paan..doctor tuh ckp alergic seafood..syer x mkn pon binatang seafood..isk3