Thursday, July 29, 2010

.Gila Gaduh Otak.

salam dan selamat tengah hari you all....

ND ada cerita nak share nih..apakah kaitan antara GILA, GADUH dengan OTAK??meh meh jom baca sampai habis dulu okeh..(d_b)


ada 3 orang sahabat bernama Gila, Gaduh dan Otak. Pada satu hari, si Gaduh hilang, Gila dan Otak mencari ke mana-mana tapi tak jumpa juga..last-last, diorang pon pergi lah balai polis..dan bermula lah dialog ini..


Polis: Ya encik boleh saya bantu?
Gila: Saya datang nak cari gaduh.
Polis: Awak ni gila ke?!! (sambil menengking)
Gila: Ya saya gila.
Polis: Ish awak ni tak de otak ke?!!!
Gila: Otak ada tunggu kat luar.
Polis: Awak ni memang nak cari pasal! (menahan marah)
Gila: Saya bukan nak cari pasal. Saya nak cari gaduh! Kawan saya yang hilang..!
Polis: ??!!*&^%$#

nOta kHaki:mak bapak janganlah letak nama anak-anak tuh pelik sangat..kan dah susah~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: