Thursday, July 01, 2010

ND nih perigi??how dare you!!!!

salam dan selamat pagi you all..

hari n ih hari keempat semester lapan..tersangat lega baru ada kelas..dua hari pertama sangat membosankan sebab tak de kelas..duduk kat bilik pon sampai mati akal tak tahu nak buat apa..at least bila ada kelas terhilang sekejap kebosanan yang mula melanda jiwa dan akal..kui3..ayat tak boleh blah betul..yerlah dah semester lapan..kenalah skema sikit..perlukah????

ada apa dengan tajuk entry di pagi hari khamis nih??spesialkah??mungkin kot..tetiba mendapat akal nak post entry pasal kejayaan pertama ND mengurat lelaki..kui3..ND nih dah join kelab PCT ke??weihh mangkuk tingkat..apa ke benda PCT tuh??hahaa..PCT tuh PERIGI CARI TIMBA lah samdol..ada faham sudah??tak faham sendiri buat-buat faham ekh..tak kuasa ND nak terang lebih-lebih..membazir air liur jerk.. (O_o)

beginilah ceritanya bermula..tapi sebelum tuh ND kenalkan watak-watak utama dalam cerita nih....


*nih watak utama iaitu ND sebagai timba yang comel..baru teringat masa kecik-kecik ND ada anak patung nih..cumey~*


*nih watak hero iaitu YY..tapi dia bukanlah seperti ini..hanya gambaran sahaja..incik YY lebih baik daripada ini..kan nih cerita perigii cari timba..tak kan ND nak letak tong gas cari api kan..*

masa bulan April (kalau tak silap) ND sesaja lah usha junior ND..sesaja nak test market ND nih boleh ke tak nak mengurat lelaki..asyik lelaki jerk kan yang ngurat ND..kali nih dengan azam yang menggunung, padukan tekad nan waja *cehhh..over plak sampai nak menyanyi nih* ND pon trylah usha sorang mamat nih..memula tuh tak delah niat nak usha sangat pon..cuma nak kacau-kacau jerk..alahhh..bajet ND mood gedik time tuh..kunun-kunun nak mereleasekan tension praktikum dan exam..kunun jerklah..

tak sangka plak daripada usha-mengusha, ngurat-mengurat akhirnya tertangkap cintan+jiwang plak dengan ND..aisehhh..siapa nak sangka kan..walaupun beza umur 2 tahun..ada aku kesah??korang nak kesah silakan lah..ND sikit pon tak hairan okeh..nak kata ND nih perigi cari timba ke, gatal ke apa ke ND tak kesah..asalkan ND tahu apa yang ND buat..salahkah perempuan mengurat lelaki??rasanya tak de undang-undang dalam dunia yang menjatuhkan hukuman kepada perempuan yang mengurat lelaki kan..cuma mungkin kurang manis kot..lelaki dikatakan gentleman mengurat perempuan..kalau perempuan mengurat lelaki dikatakan apa plak??gentlewoman??macam tak sesuaiiii jerk..

okah..secara jujur dan gediknya *tersipu-sipu menahan malu* ND suka dengan dia..dengan dia ND sudah berjaya menghalau beberapa TIMBA yang selalu menambahkan beban kepada ND..dan ND juga berjaya menahan diri daripada melayan TIMBA-TIMBA yang agak berusia dan ganyut tak ingat dunia tuh..huhh..banyak gak TIMBA-TIMBA yang singgah dalah hidup ND yerk..eheee..

pesanan penaja kepada incik YY..

cik ND tak mau orang laen lagi dah..YY mungkin bukan orang yang pertama tapi ND harap YY adalah orang yang terakhir..dan yang teramat specialnya, YY adalah lelaki pertama yang ND ngurat yerk..eheee..jangan cuba-cuba nak kata ND miang keladi~semoga hubungan ini diberkati olehNYA..aminnnn

nOta kHaki:kepada sesiapa yang tak suka tolong blah okeh!!!!

1 makhluk comel yang memekak dekat sini:

miss f@nna said... Reply To This Comment

WOW! GREAT2.. i love it.. hehe hope you both bahagia selalu;)