Sunday, October 10, 2010

10 oktober 2010

10 oktober 2010 a.k.a 10.10.10

best sangatkah tarikh tuh? berkeramat amatkah tarikh itu? atau kerana kesemuanya adalah nombor 10? kalau minah dan mat salleh sebut TEN TEN TEN. minah dan mat jawa sebut plak SEPULUH SEPULUH SEPULUH. uishhh. semput nih nak sebut sepuluh banyak kali.


manusia lazimnya sukakan sesuatu yang unik. macam tuh juga dengan tarikh. 01.01.01 lah, 02.02.02 lah, 03.03.03 lah. dan sekarang 10.10.10 plak. hebat betul angka-angka nih kan. unik ke semua nombor-nombor yang ND tulis tuh? atau ianya sekadar angka yang tak memberi makna apa-apa??haaaa. siapa boleh jawab?? angkat kaki cepat!!!!


ND pon suka juga dengan nombor-nombor nih. sebab tuh ND suka nombor 139. semua nombor ganjil kan. mungkin bagi ND nombor genap tak berapa nak best kalau bandingkan dnegan nombor ganjil. nombor genap senang nak kira. 2,4,6,8 dan seterusnya. kalau nombor ganjil nih ada jugak yang gagap nak sebut kan. *geleng kepala* haaahhh. jangan nak tipulah. ND pon kadang gagap juga kalau sebut nombor ganjil. mungkin kerana itu nombor ganjil istimewa dan unik.


macam nombor 10. bagi ND tiada apa yang best sangat ;). walaupun susunan tarikh hari ini adalah 10.10.10. cuba kalau nombor ganjil. 09.09.09 kan lagi best kan?? *sila angguk kepala*. mesti ramai orang yang pilih tarikh hari nih buat sesuatu yang memberikan memori paling manis dalam hidup. macam tunang ke nikah ke couple ke. kan kan. ND punya tarikh anniversary lagi best - 08.09.10.. haaaa. kan lagi senang tarikh tuh. berderet jerk nombornya. nak ingat pon lagi senang. jangan tanya kenapa ND pilih tarikh itu sebagai anniversary. ;)


yaaa dan pada tarikh keramat 10.10.10 ini tiada apa yang best pon ND buat. apa tah lagi keluar berdating dengan si YY. dia pon sibuk dengan projek kereta dia. ishh. jeles plak tengok mini kereta futuristik yang dia buat tuh. nasib jerklah ND nih tak berfikiran kreatif macam dia. kalau tak mesti lagi advance kereta ND *hahaa..puji diri lagi..tak baik taw* dan esok yerk anak murid sekalian. sekali lagi cikgu nak beritahu. esok isnin Cikgu kena buat presentation tesis. adehh adehh. turn ND nombor 5 beb. adoyaii. sejak pagi tadi perut dah berdondang dendang. apa yang jadi esok nanti ;(

nOta kHaki: cinta kosmik mu yang membara..cinta kosmik mu yang menyala....
(O_o)

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: