Saturday, January 01, 2011

1.1.11


Salam buat semua..

Ini entry PERTAMA tahun 2011!! Ohh. Hari nih banyak betul undangan perkahwinan kawan-kawan sekolah aku dulu. Aisehh. Memang perut aku nih kena biar kosong kot. Kang nanti baru jemputan pertama perut dah penuh.


Kawan-kawan sekolah aku dua orang kahwin hari nih. Yang lagi seorang abang dan kakak dia kahwin. Maknanya hari ini sahaja aku ada tiga jemputan. Hmm. Kena susun nak pergi yang mana dulu. Tuh baru tang jemputan. Belum campur lagi dengan kawan-kawan yang nak jumpa. Kunun-kunun macam reunion tuh.


Ohh. Malam tadi aku sangat bengang sebab tak dapat tidur dengan lena. Penat pusing kiri kanan tapi mata memang tak boleh tidur. Bila bangun pagi mata aku dah macam beruang panda!! Bengkak semacam jerk ;(


p/s:entry aku macam bengong-bengong jerk.

p/s/s:nak siap-siap pergi kenduri.pakai baju apa ekh??

p/s/s/s:aku masih frust sebab tak dapat surat posting lagi.


bila ND memekak lagi:
bila turn aku nak kahwin nih??