Tuesday, February 15, 2011

Hari Gigih Sedunia Walaupun Cuti =.=


As salam!


Hari nih aku gigih bangun awal padahal terang-terang matahari dah keluar masa bangun tadi. Walaupun mata nih rasa berat jerk tak boleh nak buka siap turun tangga pon pejam mata lagi. Weihh dahsyat tuh turun tangga siap pejam-pejam mata. Korang boleh buat tak??(>.<) Kalau boleh buat kita satu geng!! 


Hari nih cuti Maulidur Rasul. Kan hari nih birthday kekasih aku. Elehh. Jangan nak buat tak tahu plak ekh. Korang-korang siap jadikan dia idola lagi kan?? Baik yang si lelaki mahu pun si awek-awek nih. Baik ngaku cepat!! Betul kan?? Tengok berapa ramai yang angkat tangan. Siap lagi tambah dengan angkat kaki =.=


Hari nih tak boleh nak berpeleseran sangat. Kena buat laporan program orientasi guru baharu. Ohhh apakah ini semua?? Masa belajar dah penat nak buat assignments. Sekarang masa kerja pon harus beroirentasi bagai. Dah gaya macam buat SBE dekat sekolah. Aku suka betul sebab tak payah masuk kelas!! Hahaa. Cuma nak menemu dan beramah mesra nih yang aku malas. Kang aku goreng jerk ayat-ayat cinta~~Ngehh3


*peace not war....


p/s:Selamat Menyambut Maulidur Rasul!!Jadikan pengorbanan baginda sebagai inspirasi dalam hidup kita~~