Sunday, July 17, 2011

Sugar Glider DIY: Suggie Lullaby Untuk Juju dan Chika Terchinta

Semalam aku memperuntukkan masa selama dua jam untuk menyiapkan suggie lullaby *aku main agak jerk nama aksesori suggie nih* dan juga blanket Juju dan Chika. Huhh. Memang azab bila tak de mesin jahit kan. Tapi bila dah semangat gila nak buat kena jahit guna tangan pon aku sanggup ;p

Aku bukanlah kedekut duit tak nak beli segala benda keperluan Juju Chika nih. Tapi benda boleh buat kan. Apa salahnya aku beli kain fleece tuh dan bagi masa untuk buat. Lagi aku puas hati walaupun aku kena jahit guna tangan. Nampak dah berapa kali aku cakap aku jahit guna tangan. Kan tuh dah menunjukkan kesungguhan aku untuk menjahit kan kan?

Lepas nih bolehlah aku minta mesin jahit sebagai hadiah hari jadi dekat doraemon. Ringan sikit kerja aku nanti bila dah ada mesin jahit kan ;)
Mungkin hasil kerja tangan aku tak cantik. Yerlah aku nih bukan profesional punya tukang jahit. Aku jahit benda nih tengok gambar jerk. Tak de lakar-lakar pon. Guna instinct. Wahhh hebat gak aku jahit guna instinct. 




.::Gambar DIY Suggie Lullaby::.

*Nihlah dia suggie lullaby yang aku buat. Kerja keras beb nak siapkan ;p


0 makhluk comel yang memekak dekat sini: