Thursday, August 25, 2011

Countdown Raya: 5 Hari Sebelum Raya

Salam Ramadhan sayang~

Huaaa. Aku rasa nak melalak jerk sekarang nih! Tadi pagi aku dah siap-siap bubuh si Juju dengan Chika dalam bonding pouch. Sebabnya hari nih aku jaga exam satu kelas jerk. Jadinya banyaklah masa aku terluang selan daripada menanda kertas jawapan.

Disebabkan keghairahan aku nak pergi sekolah, dengan tidak sengajanya aku telah TERtinggalkan mereka di luar rumah!! Aghhh aisehh. Aku nak chow jerk balik rumah sekarang pergi ambil dorang tuh.

Semoga Juju dan Chika tidur dengan lena dan tidak membuat percubaan untuk keluar daripada bonding pouch. Uhukk sangat sedih ;(


*Ohh my hero Juju. Tidur enak-enak yerk ;(


*My dearest princes Chika, dont make noisy. Nanti kena culik ;(



*Arghhh kecomelan mereka menggugat hatiku. Harap tiada kucing  berkeliaran dekat rumah. Huaaa mommy sedih ;(

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: