Wednesday, September 28, 2011

Kursus KSSR PK: Hari Kedua

Salam!

Hari kedua semalam kursus perghh mantap mata den nih haaa. Sarapan pagi disajikan dengan nasi lemak dan kopi o. Ohhoiii mengantuk kot pagi-pagi makan nasi lemak. Tapi aku tak minum kopi so azab gilalah nak tunggu kursus tuh habis. Say NO to CAFFIEN!!!

Semalam sumpah aku memang penat. Dahlah balik lambat. Tak fleksibel betul JU nih. Ngam-ngam pukul 4 gak dia nak lepaskan balik. Haihhhh aku nih kalau drive petang sorang-sorang memang ngantuk mata nih.




Juju Chika pon dapat main sekejap jerk. Sorry yer anak-anak mommy. Minggu nih sumpah mommy banyak kerja dan sibuk. Minggu depan pon sama gak kena handle bola jaring dengan camping sekolah. Haihhh

Errmmm semalam punya kursus buat bengkel dan RPH. Ohhh complete sudah RPH PK Tahun 2 aku untuk tahun depan. Ehh itu pun kalau aku mengajar lah kan. Totally kursus KSSR PK untuk hari kedua agakkkk bosan!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: