Friday, September 30, 2011

Kursus KSSR PK: Hari Keempat

Salam dan selamat pagi!

Okay semalam lupa nak update pasal kursus KSSR PK untuk hari keempat. Rushing sebab banyak kerja. Haihhh baru seminggu pergi kursus kan :o

Semalam punya kursus buat instrumen. Instrumen nih kira macam lembaran kerja untuk murid-muridlah. Alaa dalam modul dah ada instrumen dengan evidens. Nih kena buat lagi. Memang thumbs up untuk kursus macam nih!! I like bebeh~

Hari pertama jerk dapat balik awal. Hari-hari yang seterusnya tak berpeluang langsung. Langsung tak fleksibel dengan masa. Cikgu nih kan macam anak murid gak. Tahap memberi perhatian dan fokus tuh akan berkurang kalau asyik duduk jerk kan. Lagi plak dalam bilik yang mempunyai pendingin hawa. Haihhh nak melentok jerklah mata nih.

Okay dua hari nih aku mengalami perasaan yang teruk dengan encik OLLIE. Memang nanti akan ku serbu si pusat servis PROTON tuh. Aku suruh check kenapa kereta aku susah nak hidup kau tak check yerk!! Aku dah call careline dan dia orang suruh report dekat HQ. Haa tunggulah nanti aku dalam proses nak report dekat TRIBUNAL!!







0 makhluk comel yang memekak dekat sini: