Sunday, March 18, 2012

Esok Sekolah Yeay!! Ehh Kerjalah....

Assalamualaikum dan selamat pagi dunia!!

Bangun pagi gosok gigi, mandi lambat pun tak pe.. Lalalalaa

Hehee. Biasalah masa cuti nih selalu mandi lambat. Sejuk!! Hari nih hari Ahad. Esok hari Isnin. Ohh esok dah sekolah. Esok dah kerja. Bosannnn!! Malas nak mengadap muka mak tiri. Aigooo. Sebenarnya aku dah mula kerja hari Jumaat, kununnya latihan netball. Tapi hampehhh! Apakah??

Menyampah aku kalau janji dengan budak-budak nih. Lapanbelas orang, aku cuma nampak batanghidung SEORANG jer. Ehh dorang nih sengaja taw. Aku lepuk gak kang. Hari berikutnya aku datang, lagilah tak de batanghidung yang aku nampak. Arghh!! Frust tonggeng-tonggeng nih.

Hari nih nak iron baju, kemas beg, kemas buku. RPH dah buat sebelum cuti, dah hantar pun di pagi Jumaat sebelum cuti. Hahaa. Esok nak ajar apa pun tak ingat. Haihh apapuntakbolehlah!! Tak pe kelas mula pukul 9 pagi esok. Ada masa nak get ready. Ohh tolong jangan ikut cara aku. Bila cuti, semua pun tak ingat. Kahkahkahkah

Seminggu jejari berkuku cawan gelas nih berehat daripada menulis RPH dan segala bagai. Seronok!! Nih tangan sebelah dah bengkak terkehel main dekat playground. Macam mana besok aku nak bawa kereta. Dahlah manual. Aiyoo *tepuk dahi banyak-banyak kali.

Sekarang nak cari kembali mood untuk bekerja. Ohh encik mood yang kacak, gagah perkasa, budiman sekalian alam, ku seru namamu datanglah!! Datanglah segera supaya besok pagi aku tak ketelatan bangun seawal 5.30 pagi!!!!






0 makhluk comel yang memekak dekat sini: