Thursday, January 24, 2013

Atotooo Comelnya Mereka!! (GAMBAR)

Assalamualaikum,

Selamat menyambut Maulidur Rasul buat semua muslimin dan muslimat.

Okay, apa yang comel sangat nih? Hehee. Sekarang mood b2b. Hari tu blogwalking, terjah sana sini, jumpa badge b2b. Macam-macam ada tapi semua tak menarik di hati. Sebab doodle guna gambar free hair ;p

Jadi, aku dengan rasa tidak malu dan bersalahnya telah meminta dia supaya buatkan doodle b2b KHAS untuk aku. HAHAAA. Yaa aku memang suka kalau benda comel-comel ni. Lagi aku suka kalau orang buatkan. Sebab tangan dan otak aku tak berapa nak kretip~~

Alaa dia bukan kerja lagi pun. Jadi tak de salah aku minta tolong (suruh atau tolong?). Nahh ketepikan semua itu. Mari kita tengok hasil yang dia buat.

Jeng..jeng..jengggggg








Suuuuwitttt! I loike it bebeh. Ada 6belas semua. Dia buat untuk setiap negeri. Yang uniknya tentang doodle b2b ini ialah warna baju yang dipakai oleh groom and bride tu mengikut warna bendera negeri masing-masing. UNIK kan kan??




INI AKU PUNYA!!

Sesiapa yang berminat nak guna doodle b2b nih gunalah. Tapi nanti jangan lupa kredit kepada blog budak tinggi hamsom ni. Aku ada juga sediakan dekat sini. Boleh jer nak ambil. Aku nak buat amal jariah ;p



p/s-Mari perbanyakkan selawat ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w tak kira bila dan di mana~~



0 makhluk comel yang memekak dekat sini: