Friday, July 31, 2009

da new loOk of dAnish~aka a.h.m.a.d

heee..diz is da latest pic of danish..skang pgl dy ahmad..nape ekh??sbbnya dy asek demam jerk..so parents dy decide pgl nma laen iaitu AHMAD..xtaulah skang dy ngam ke x ngan nama tuh..gmbr kat ats tuh time dy dmam..dats y lah pkai topi tuh..klu x jgn arap dy nak pkai..siap maen cmpk2 lgk..

mka danish nih byk ikut mka bpk dy..bpk dy gelap sib baek danish nih putih..ngeh3..adoyai..comey gler dak kecik nih..rmi org geram ngan dy..terutama skli aku lah..

nih dy bru pas botak..rmbt dah pnjg so botak jerk sng..dy pon sllu garu pale..tp aku x ska btol dy botak..nmpk sgt pale dy yg agak lonjong mcm pale aku..ehh??ye ker??myb kot..

nih plak slh satu tmpt yg danish ska lepak klu aku kat umah..tiap2 ptg nak dok kat ctu..sbbnya tmpt tuh sejuk dan dy bley panjat..plak tuh bley tgok org..dy nih agak gatal cket..ngan laki dy bolayan..tp ngan pompuan dy maen selit2 plak..ish3..x padan ngan kecik dak sekor nih.. aku ska gmbr nih..cba tgok muka dy bla posing..realy damn comey!!

nih gmbr aku x tau nape..dy nih mmg ska msk jari dlm mulut..tgn aku nih pon siap kna gigit lgk..dak bru dpt gigi..cmtuhlah dy nya..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: