Friday, September 04, 2009

..mEnghiTung hAri..

ari nih dah 04 sePt..dats mean ada lgk 9 ari aku akan menambah umOr ke angka 22..hehe..dah byk gak umor aku nih..tp umor byk pon perangai mcm dak2 lgk..ntah pape kan..hhmmm..nih akan msk kali ke2 aku akan celebrate besday dlm bln pose..last year celebrate kat umah en bad (our dadDy) sbb ada jamuan bka pose..taon nih x taulah..myb aku celebrate ngan min,inaz,maton..

aku mcm x sbr nak tgu umor 22..bajet mcm dah bsar sgtlah..hehe..ekceli sbb kengkwn aku sumer dah 22..aku jerk yg 21..muda lah kan..ngehe..kira mcm aku nih adik bongsu..kuang3..

aku nak celebrate besday ngan adik2 aku mcm dlu..parents aku slalu celebrate besday ktaorg sme2..besday adik2 aku pon dkat2 jerk..eno 03 oct, eken 15 sept..slalunya celebrate bln oct..sbb tgu besday eno..xdelah wat besar2 cma adlh kndr skt..tp tuh lme dlu..time skolah..skang dah besar kna celebrate sndr2..x beshlah!!

last year adiah plng bsar aku dpt bear..nma dy cik ted..adlh sorg mamat yg bg kat aku..taon nih ada mamat laen plak ckp nak bg..tp tny aku dlu nak adiah apa..ntah pape kan..kang nti aku minx yg bebkn payah plak dy nak crk..tp aku nak tgu dy bg apa..tuh pon klu dy ingt jnj yg dy lafazkan pd pertemuan t'akhir kami..cewahhh..yerlah..pas jmp time tuh tros x jmp smpi skang..nyampah btol.. =(


0 makhluk comel yang memekak dekat sini: