Sunday, September 13, 2009

my speciaL day~

ari nih 13 september 2009..besday aku yg ke22..wahhhh..dah smkn byk nmpknya umor aku nih..tp rsanya mcm x matured lgk..hik3..tp x rsa pon mcm besday ari nih..bowink dowh..aku sdng menanti wish dpd some1..xtaulah dy ingt ke x nih..gerenti dy x ingt..huhhh..mengong btOl..

adk aku dah jnj nak bg kek..so rbu nih blik umah dptlah aku mkn kek ceklat kegemaran aku byk2..ngehe..nyummm3..ish..x baek pose nih..ai nih gak clas aku ada jamuan buka pose kat umah en tat..rsa mcm nak bli kek..tp mcm xde mood plak..last year aku bli kek mser g umah en bad..bertuahnya aku..celebrate besday time pose..dpt mkn free plak tuh..hehe..best ooooo celebrate ngan clasmates..syiok3..

apa lgk ekh nak tulis??hhmmmm..sbb umor pon dah byk, aku akan berubah skt demi skt..berubah tang mne tuh x taulah..myb outfits ke..pape jerklah ekh..aku teringin nak jdk baek..haha..lawak2..cmnelah nti klu aku jdk baek..gerenti lawak pecah panggung pny!!plng kna gelak mst ngan dak montel tuh!!

nOta kHaki:mgknkah aku akn berjaya mnjadi BAEK??

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: