Monday, September 14, 2009

sindrom down ngan autisme

pg td grup aku (nOah, meEn, dEe, fyZa) ngan grup daus (aLeq, an, pAk Lah) g skOlah dAto wan ahmad (skdwa)..ktaorg g wat p&p utk pJ suaian..ktaorg kna ajar pJ utk dak2 bekeperluan khas..grup aku kna ajar dak sindrom down..grup daus ajar dak autisme..

syiok gak ajar bebudak tuh..grup aku pny student ada 2 org..dak autisme pon 2 org gak..nma student aku mier a.k.a. MEMEY ngan nurul..dak autisme tuh nma dy aini ngan kimi..dak SD nih ada bpe org ntah..tp bln pOse dorg mls mau dtg..sme gaklah ngan dak autis tuh..

memula aku ingt memey tuh pompuan..tp upa2nya lelaki..ish2..yg si nurul plak bla meen tny nma dy ckp NO-OR..aku tny pon dy ckp nma dy NO-OR..tp cikgu dy ckp nma dy NURUL..adoyai..xkan plak aku ngan meen ada mslh pendgran..huhu..pape jerklah ekh..nti aku upload gmbr dak 4 org tuh..aku xtau nak cter apa..tp ajar dorg mmg best..cma kna byk sbrlah..especially si memey tuh..aku ajar dy chicken dance part gelek tuh..dy bley ckp GILA..perggghhh..budak itu tlh m'buat ati aku t'guris..huhhh..

dak2 mslh laen pon nak join gak mser ktaorg ngajar..rmilah penonton yg menyaksikan p&p ktaorg pg td..dahlah kna wat vdeo..klu lctrer tgok part aku mst gelak pny..lgklah part GILA oleh memey..isk3..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: