Monday, September 21, 2009

tOday..hari iNi..

adusss..tersgtlah bowink ari nih..nape ekh rya nih agak membosankan (mmg bOsan pOn!!)..danish plak xde..tgal lah aku sesorg kat umah nih..sib baek xde org dtg beraya..kengkwn aku pon x dtg..besenya hud dtg raya ke2..tp xde pon ari nih..msg pon idak..lantaklah..

ari nih aku wat pe ekh??ekceli aku nak pose..tp dpd smlm aku kna cirit..adoyai..tuhlah kan byk sgt mkn rendang..dahlah rendang yg aku msk tuh pedas gler..ish3..pastuh td aku edit blik esaimen en burn..naek cti nih nak kna anta.. en madi pny pon x wat lgk..mls gler..apa nak jdk nih..

oklah..nak g tgok tb plak..cter senandung si dayang..asal bowink jerk laptop nih jdk mgsa..ngeee..xpelah kan..babai 4 now!!!!

nOta kHaki:ari nih xde nOta..mls mau tulis byk2..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: