Sunday, October 11, 2009

aku nak tidor~~

salam peeps..nmpknya skt pale yg aku hidapi nih dpd pg td x jgak2 baek..so skang aku men-decide-kan diri aku spy g tdor dlu..huhu..aku sure bla aku dah tdor mst esok pg bru aku bangun..klu terjaga tgah mlm bgus gak..bleylah aku sambung wat nota lgk..hmm.. xmaw cter byk2 mlm nih..sjak 2 mgu yg lpas aku dah start wat nota..sem nih x byk subjek so aku ada byk masa free..assignment pon dah settle..so skang aku kna focus kat exam..klu nak focus kat exam kna study dpd awal..even subjek x byk tp killer pny paper sem nih..adoyai..lgkpon aku bkn bdk pndi..so aku kna study utk jdk pndi..hehe.. (+_0)

td ptg aku melaratkan diri gak utk kuar bli roti..pdhal kafe bkak jerk..aku x skalah beli mknan kat kafe tuh..agak kotor dsbgnya..even dorg ckp sdp (kekdng pon aku ckp sdp gak) tp xmawlah..harga pon bley tahanlah..murah lgk kafe sharbina..tp skang kafe sharbina sudah tutup..mengong btol sape g wat report kafe sharbina mahal.. =[

td ptg aku g basuh motor syg aku tuh..agak lma gak aku x membelai motor aku tuh ngan air..selalu kena air hujan jerk..sakng nih musim hujan..aku malas nak basuh motor..bru basuh dah kotor..dahlah kat kawasan maktab nih mcm2 dorg wat..abeslah tanah melekat kat tayar..tuh yg menjadikan aku malas mau cuci itu motor syg aku..cian dy asek kotor jerk..tp td disebabkan cian amat sangat kat motor tuh aku pon g lah car wash sblh nih..pastuh shiny2 lah motor syg aku tuh.. (0.0)

aku bwk motor td pon slow jerk..bwk laju2 kang accident plak..dahlah pale ngan noneng2..x psl2 dpt skt laen nti kang..aku nih bwk motor agak bahaya ckt..adik aku ckp ska nyelit2 klu bwk motor..sbb tuh klu kat umah adik aku jerk yg bwk motor..aku n ih jdk penumpang kat belakang..nyampah btol..bwk keta pon cmtuh gak..kna plak keta auto..aku bkn reti sgt bwk keta auto..mst nak gna 2 kaki..ntah pape..

okay2 enough..pale aku smkn berat dah nih..let me get enough rest first..kang klu terbangun aku ngadap lagi tulislah pape pon yerk..


nOta kHaki:adakah masalah yang menimpa membuatkan aku sakit kepala nih??

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: