Sunday, October 11, 2009

ke-dizzy-an

salam peeps..ari nih tetiba aku dilanda kepeningan yang amat sangat..pergghhh..rasa dunia nih pusing2 jerk..adoyai..solat td pon ntah bape rakaat aku wat pon aku xtau.. huk3..bgt azab sekali pening yang aku dapat ari nih..dah lama gak aku x dapat pening nih..dahlah pening..asyik sesedu jerk..adoyai..

so disebabkan penyakit yang aku tetiba dapat nih aku x mempunyai mood yang sangat bagus untuk meng-update blog untuk ari nih..hinggalah pening aku dah hilang nanti.. isk3..amat sedih di situ yaaa..tapi mau bikin gi mana lgk kan..nanti dah okay aku update-lah blog nih..haiiyaakkk!!

nOta kHaki:adakah kerana aku mem-bzkan diri ngan nOta2 en burn maka aku dilanda ke-dizzy-an yang amat sangat??glupp..it's better than i feel alone..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: