Tuesday, October 20, 2009

aku rasa kan..

holla peeps!!ngehe..x habis2 lagi aku nih meng-update blog..camnilah jadinya bila aku dapat meng-update blog..cerita banyak sangat x habis2..kahkahkah..aku bukan sesaje nih tulis blog lagik..tetiba jerk teringat plak..

aku rasa aku nak wat bisnes shawl..okay x agak2??aku kan selalu turun kl..apa lagi shopping lah kat masjid india..ada someone yang mengsyorkan aku bisnes shawl..aku selalu gak beli shawl kat akak tuh..tapi kan aku x berapa nak confident plak..aku nih bila rajin, rajin memanjang..bila datang malas, x habis2 ngan malasnya nanti..

agak2 korang okay x??aku memang dah terfikir kan benda nih sejak beberapa minggu yang lalu..KAK BUNGA..okay x??ngehe..kak bunga kan wat bisnes gak..incik beast, meh bagi advise sama saya..

chaooossss!!


nOta kHaki:aku minah shawl..errkkkk....~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: