Wednesday, October 21, 2009

..no class for this week..

salam and good morning peeps..semalam aku dah balik hostel..huhu..teramat tidak suka..kenapa??dah x suka nak wat cmne kan..boring dok kat hostel..lagi plak kelas xde..aisehhh..minggu nih langsung xde kelas..kalau aku taw aku balik next week..isshhh..tapi x boleh gak..sebab sekarang aku bisnes jual buku..hik3..disebabkan buku yang aku order tuh dah sampai, makanya aku kena balik gak!!!!

actually, bukan bisnes lah..aku sekarang nak beli pape online jerk..leceh nak cari kat luar tuh..memula dulu aku beli baju, wedges..tapi sekarang aku beli buku plak..haaa..x yah nak susah2 pening kepala nak cari buku kat mana..sekarang aku cakap jerk nak buku apa..nanti kakak tuh tolong orderkan..senang gitu kerja aku..ngeee~~

tadi pon aku g ambil barang aku dekat HEP..baju ngan buku..tapi buku tuh x ambil lagi..nanti petang baru aku ambil..kenapa??sebab tanyalah HEP tuh!!!!buku dah 2 minggu sampai taw..jadi jugak macam kes dulu..aku kena ulang-alik kat HEP semata2 nak check buku aku dah sampai ke belum..ish3..beta amat tidak suka dengan perkara ini yaa..lain kali jangan buat begitu..nanti beta murka beta bakar HEP..kuang3..

petang nih mungkin aku nak g pool..berenang2 di muara hati2 dilambung ombak..cewahhh..ternyanyi plak kan..saje maw exercise dalam air plak..kihkihkih..

okay2..sekarang saya maw kembali study..en madi cakap next week nak wat kuiz..adoyai..very dont like this.. o.0 haaa..kan dah wat muka seposen camtuh..belajar x habis lagi kena wat kuiz plak..bagi jerklah jawapan soalan exam tuh..gerenti dpt straight A punya..wakaka..

chaoossss....


nOta kHaki:kepala aku blur..blur..blur..kenapa????kenapa????kenapa????

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: