Tuesday, October 13, 2009

+bench mark kat JPN PERLIS+

salam everybody!!!!!!!!!!bertemu kembali kat blog aku yang agak hot sejak akhir2 nih.. haha..perasan sudah minah nih..okay lah..ari nih batch aku g wat BIG (bina insan gemuk) kat JABATAN PELAJARAN NEGERI PERLIS..huhu..asyik2 BIG jerk..dah 6 sem ktarog kena wat BIG nih..dan ini adalah BIG yang terakhir sepanjang kita orang belajar kat IPGM PERLIS nih hahhhh..

xmaw cerita banyak sangat pasal lawatan tadi tuh..nothing special..just so-so punya lawatan jerk..paling special pon sebab lawatan kat dalam Perlis jerk..not more than that..

syukur alhamdulillah sepanjang lawatan nih aku x berasa ngantuk sangat semasa diorang bagi taklimat..aku menumpukan sepenuh perhatian sebab i am looking for someone overthere..hehe..dah alang2 nampak aku pon curi2 tengok jerklah kan..plak tuh zam dekat dengan aku..lagi x ngantuk di buatnya..macam2 hal si zam tuh wat ngan adib..budak 2 ekor tuh ntah pape jerk..orang dok sibuk bagi ceramah diorang boleh wat lawak x tentu hala..aku nih penat nak layan..

masa taklimat tadi ada beberapa part yang bestlah..contohnya pendrive ngan laptop..bagi aku benda tuh biasa sebab aku selalu turun KL..aku up to date dululah daripada dorg semua..tapi memang lawak habis lah..lucah pon yerk gak..zam ngan adib x habis2 kacau aku pasal laptop ngan pendrive..sekali aku bagi pok nanti kang berdesing jerk telinga tuh..macam2..

pastuh petangnya plak kita orang kena g interview setiap unit yang dah di bagi..aku dapat unit kewangan bersama na'im dan juga fikri..nasib baik dak laki 2 orang nih bagus..even aku sesorang jerk perempuan, aku x kisah pon..aku pon dah biasa group ngan budak lelaki..sorang pon x kisah..aku kisah ke??x pon..tuh menandakan aku mampu berdikari walaupun ditinggalkan oleh kawan2..kawan??ye ker??no comment peeps..

dahlah..malas nak taip lagi..perut aku sejak akhir2 nih x maw makan nasi plak..pehal ntah..dah seminggu aku makan roti ngan air milo..nasi tuh aku tengok xde nafsu pon..nih mesti tanda2 aku nak mati kot..gluuppp!!


adiossss....cau cin cau!!!!!!!!!!!!!!!!!


nOta kHaki:mati itu pasti, hidup itu insyaALLAH..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: