Tuesday, October 13, 2009

nOthing in my mind

salam peeps..petang ini agak membosankan bagi aku..mata ngantuk tapi aku xmaw tidor.. aku pantang tidor pas asar..nanti malam aku sure+confirm+pasti+muktamad x boleh tidor punya..macam malam tadi..sebabnya petang semalam aku tertidor masa wat nota..pastuh malam jadi burung hantu..huk3..pusing kanan, pusing kiri tetap gak x boleh tidor..aku dengar lagu nasyid lagi x boleh tidor..aku mesej pon sama gak..adoyai..aku pon x taw kul bape aku tidor.. bila sedar aku tengok jam dah kul 540 pagi..aku pon teruslah g mandi..sejuk weih..dah lah xde orang dalam toilet..aku sesorang jerk mandi..takot2..

sekarang nih aku banyak mendiamkan diri kat bilik..nape ntah..aku kalau ada masalah aku suka diam2 jerk..selalunya aku cerita kat kawan aku tuh..tapi sekarang ada konflik so aku diam jerklah..bila dok kat bilik aku banyak ngadap laptop ngan wat nota..at least aku dah wat preparation untuk exam..adoyai..agak takut lah exam sem nih..aku rasa macam nothing jerk bila masuk kelas..ZERO!!

ada orang cakap aku nih sombong..weihh..dont judge me by your attitude!!aku nyampah gila kalau orang cakap aku sombong..kang aku jadi peramah sangat pon korang x suka gak..ingat aku nih hidup sebab nak memuaskan hati orang lain jerk ke??ntah pape jerk nih..x kenal aku lagi dah memandai cakap aku sombong..memang at the first meet orang cakap aku sombong..sebab aku x berapa nak senyum sangat ngan orang..kalau orang wat kekwat ngan aku, so aku pon wat kekwat gaklah....lebih2 lagi ngan super duper junior nih..ntah kenal ke tidak senior ngan super senior..

apa lagi nih....???? =[

errkkk.... :x

blurr..hhmmm.. (",)

malam tadi aku dapat mesej pasal bunga ros (--<@) daripada seseorang..hitam untuk musuh, merah untuk cinta, putih untuk kawan baik, pink untuk sahabat istimewa, kuning untuk kawan, oren untuk orang yang mengambil berat..then i replied that i want to give all the color of roses to you..each petal for each color..kendian apa ekh..malas nak taip lagi..hehe..nanti kantoilah..ada sebab nape aku nak bagi semua warna bunga ros kat dia dalam sekuntum bunga..

1) kawan boleh jadi musuh..musuh boleh jadi kawan..
2) kawan pon boleh jadi cinta..tapi mustahil cinta nak jadi kawan..
3) kalau dah nama pon kawan, mesti dia best friend, taking care and special friend..

so pastuh dia nak gak aku pilih satu jerk warna yang nak bagi kat dia..aku pon cakap lah..aku x bagi warna hitam sebab nanti dia fikir dia tuh musuh aku..(memang dia fikir aku nih anggap dia musuh sebab mula2 aku cakap nak bagi semua warna bunga ros)..warna merah pon aku x bagi gak sebab dia dah ada cinta hati dia..so aku bagi lah selain daripada warna hitam dan merah..(actually x menjawab pon soalan dia suh aku pilih satu warna jerk.. hehe)

kalau ikutkan hati aku, sebenarnya aku xmaw bagi apa2 warna bunga ros kat dia pon..aku nak bagi warna biru, ungu ngan hijau..ada ke bunga ros warna tuh????tapi aku lupa plak nak tanya bunga ros yang mana satu dia nak bagi kat aku..adoyai..xpe lah kan..lain kali jerk boleh tanya..

chaoossss....


nOta kHaki:sekuntum mawar merah, sebuah puisi..pastuh sambung sendiri aku xtaw.. (+.o)

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: