Wednesday, October 14, 2009

betul ke orang cakap??

salam kembali fellas..suddenly, i remembered about something..dah lama orang cakap benda nih kat aku..tapi baru sekarang aku teringat..nak taw apa dia????

betul ke orang cakap kalau makan roti banyak2 nanti PEHA besar??mcm peha fafau tuh.. hehe..serius nih..adik aku selalu cakap cam tuh kat aku..sebabnya aku x suka makan nasi..so aku gantilah makan ngan roti/spageti/pasta..but most of the time i ate bread and bun..betul ker nih??ada gak kengkawan aku yang cakap cmtuh..aku perasan gak time schooling2 dulu..badan aku slim jerk..bla dah start aku x makan nasi dan lebih makan roti, peha aku agak besar..

tapi peha aku xdelah macam peha fafau tuh..si montel tuh pon selalu cakap peha aku besar..elehh..siot gak si montel nih..tawlah peha dia kecik jerk..huk3..sesiapa yang ada pengesahan tentang apa yang orang cakap kat aku nih, mehlah bagi taw kat aku..kalau betul maknanya aku kena kurangkan makan roti..xmaw nanti peha aku lagi besar..nak pakai suar slim cut pon tarak boleh nanti..ngeeee~~


chaoosssss.. (+.+)


nOta kHaki:jika cerita ini benar, maka aku akan kembali menyukai makan nasi..ehh..xpe2..aku boleh makan kueteow hari2..sebab aku gila kueteow!!!!

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: