Wednesday, October 14, 2009

fatigue..sleepy..

salam peeps..huaaarrggghhhh..today i am so tired!!and right now feel very sleepy..i want to lay on my bed..but i couldnt..i cant sleep at all even i go to bed early..huhu..

tadi petang aku g swimming kat kangar..dah lama x g swimming..adoyai..penat gila!!dah lah tadi kat kolam ramai orang..so agak terbatas lah aku nak berenang sana dan sini.. ceh..mcmlah aku nih pro sangat berenang..tadi pon agak semputlah..

actually, aku x berapa nak suka sangat wat free style..aku paling lemah bila wat style tuh..daripada belajar ngan encik azman dulu aku payah nak dapat skill..kalau breast stroke bolehlah lagi..agak terror di situ..hak3..perasan sudah..bronze medal pon x lepas..ntah pape kan aku nih..

xpe2..lain kali bila skill renang aku dah mantap, aku amek bronze medal lagi..tuh pon kalau hidup lagi..insyaALLAH..sekarang nih cikgu fyza yang ajar aku..hehe..dia terror renang2 nih..laju jerk daripada si bob tuh..teringat plak masa kelas renang ngan encik azman dulu..bob kalah renang dengan fiza..alasan dia kaki sudah kejang.. pergghhhh..lawaking betul bob tuh..

eiihhh..mata aku sudah semakin ngantuk..minum air susu lagi bertambah aku ngantuk.. biar cepat sikit aku tidor nanti..tuh pon kalau boleh tidor..

adioss....chaosss....cau cin cau....

(+_+) ~~~~~~~~ (o.o)

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


nOta kHaki: YA ALLAH, berilah aku ketenangan untuk tidor sebentar lagi..AMIN..~~

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: