Monday, October 12, 2009

~a big apOlogy~

salam and evening peeps..

right now i want to make a confession..hehe..nope!!correction okay..i just want to make a big apologies to my friends..they are YASMIN and NUR SHAFINAZ ZURIATIE..why?? only three of us knew that thing..

setelah aku berfikir dengan sedalam-dalamnya (ayat jerk lebih nih), mungkin kesalahan aku kerana menulis entry di blog tentang ari tuh..huhhhh..manusia pon kan..nobody's perfect lol..kalau ada yang sempurna amat, hanyalah sempurna sebagai seorang manusia.. yang namanya manusia tetap juga manusia..sehebat mana pon manusia pasti ada kelemahan dia walaupun tanpa disedari dirinya sendiri..hehe..ayat terpanjang plak kan..xpelah.. senang sikit nak faham nanti..

aku nih pon kadang tulis entry main ikut sedap jerk..BUT..i have my own acceptable reason okay..aku x sampai hati dowh nak marah2 orang..biarlah aku buat dengan cara yang halus..asal faham sendiri2 jerk..

adiossssssssssssssssssss


nOta kHaki:i really meant it..that is because i love my friends even they have a lot of mistakes..

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: