Monday, October 12, 2009

adoyai..

dear my fellas,

skang nih aku terasa amat bengang sekali sama orang yang menjawab panggilan telefon aku tadi..aku rasa macam nak cucuk2 jerk wayar tipon kat muka dia..aku tipon sini dia suh tipon sana..aku tipon sana dia cakap dia proses jerk..ekhhhh..bengang dowh!!aku nak buku aku..huuuaaaaaaaaaaaaaaa..bend yang pos kendian dah dapat dulu..yang pos awal x dapat2 lagi..haiiyoooo..aku sangat bengang!!aku memerlukan buku itu..bukan buku hutang ekh..aku memang mengharapkan ketibaan buku tuh..

aku rasa sejak minggu lepas aku dah lebih daripada 5x g HEP tengok parcel aku tuh..agak geram gak lah..tanya office boy dia cakap petang nanti sampai..bila aku g petang xde gak..dulu pon jadi camtuh..barang aku dah lama sampai tapi dorang boleh x tulis nama aku!!!!pergghhh..agak menyirap gaklah aku ngan HEP nih..tuh belum lagi dengan barang yang aku x dapat..

nOta kHaki:aku bengang tahap dewa dengan HEP nih!!!!aku nak buku aku tuh.. ='(

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: