Thursday, October 29, 2009

dilanda garuda KEBOSANAN~~

salam my fellas..hhmmm..nak tulis apa ekh??recently, aku x berapa nak ada mood ngadap muka blog nih haaa..nape ntah ekh??makin lama aku makin menyampah plak ngan blog nih..bila dah suka, banyak sangat entry yang nak tulis..bila dah bosan sampai x taw nak tulis apa..

nih aku nak tunjuk beberapa keping gambar..actually it just two pictures..*wink2*aku kalau dah bowink tahap cipan nih lah kerja nya..snap gambar yang ntah pape tuh..tapi seronok..aku suka!!meh2 jom kita tengok gambar apa yang aku snapped tuh..

jeng..jeng..jeng..ini adalah gambar ketika aku sedang menyediakan supper..picture nih aku snap last 2 days..kan aku dah bagitaw aku nih gila makan roti..tiap2 minggu mesti aku akan beli dan makan roti..x kisahlah roti apa2 pon..selagi ianya masih dikenali dengan nama roti..

mug warna coklat tuh aku dapat daripada anak murid aku masa praktikum kat SK SERI PERLIS..budak tuh nak pindah sekolah so dia bagi aku hadiah..patutny aku yang bagi kat dia kan??ishh3..



okay..ini adalah hasil daripada penyediaan supper aku..time2 wat nota kau makanlah kan..itu adalah susu lembu ye adik2..aku terpaksa dan kena minum susu untuk elokkan perut aku yang selalu kena gastrik nih..x lama lagi aku akan beralih kepada susu HIGOAT plak..kat atas roti tuh plak aku sapu dengan peanut butter..memang sedap di makan bila aku tengah lapar..wahhh3..



chaoosss....


nOta kHaki:agak2 aku nih layak x jadi bini orang kalau wat makanan tuh untuk laki aku nanti???? o_O

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: