Thursday, October 29, 2009

..teater ASY-SYURA..awesome!!

salam peeps..nih ada lagi yang aku nak share dengan kamu2 semua yerk..hari selasa, 27 oktober 2009 aku g tengok pementasan teater ASY-SYURA oleh AKRAB kat dewan indera kayangan..kat mana ekh dewan tuh??tuh dewan besar kat maktab aku dowh..sengal nih..

aku g awal sebab nak cari port best..walaupun bukan tiket VIP aku kena berebut untuk mencari tempat yang terdepan sekali..dan hasilnya aku berjaya mendapatkan tempat yang aku idamkan..roomate aku pon g tengok gak..kami antara yang terawal mendapatkan tempat di dalam dewan tersebut..

agak lambat gak teater tuh start..aku punya mata nih dah naek berair sebab ngantuk..dewan pon x penuh lagi..haiyyaaa..bosan betul menunggu..aku paling x suka menunggu..mlam tuh dewan penuh ngan budak perempuan jerk..yang lelakinya aku rasa separuh daripada suku..haahhaa..paham ke??pikir sendirilah kan..

aku xmaw cerita banyak2..kesimpulannya, teater tuh memang best..mengisahkan konflik di dalam sebuah keluarga..sedih, kelakar dan semuanya bergabung dalam teater tuh..dan juga ada penampilan istimewa daripada HAIRI ANAK WAYANG..aku rasa ramai budak perempuan yang datang malam tuh sebab nak tengok hairi..nasib baek dia okay dan sporting..layan kita orang macam dah lama kenal..tapi aku x ambil gambar ngan dia,.aku tolong ambilkan gambar orang jerk,,ngee~~

daaaa....


nOta kHaki:yang paling terharu farah nangis 2x kali tengok teater tuh..real punya nangis nih..tapi xdelah sampai 1 dewan tuh dengar..aku cuma mengalirakn air mata jerk pada part tertentu sahaja..sob..sob..sob..maknanya pementasan ini berjaya kan..isk..isk..isk

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: