Thursday, October 15, 2009

gOing back hOme~~

salam peeps..x sedar rupanya nih entry aku yang ke-46..huhu..agak banyak gaklah entry untuk bulan nih..sebabnya aku banyak ngadap laptop..plak tuh macam2 yang jadi kat aku..so banyak gaklah cerita yang aku ada..basically, all those things give me many experience..hidup tak selalunya indah kan..

tonight i'll be going back to my village..aku tak de rumah sebab tuh aku balik rumah nenek aku..ngehee..sabtu nih mak cik aku wat open house..wahhh..mesti banyak makanan sedap2 nanti..yummmmyyy!!tak sia2lah aku balik.. (+.0)

tapi yang wat aku frustrated bila kelas xde..pergghhh..semalam xde kelas..hari nih pon kelas en madi jerk..aku rasa kalau aku balik hari selasa pon okay gak..tentu sekarang nih aku ngah bersenang lenang kat rumah adik aku sambil menonton televisyen (aku dah lama x jumpa TB taw!!)..geram siot..x pasal2 malam nih baru aku balik..ish3..

tapi tidak mengapa..because i'll make revenge!!aku akan balik lambat..kah3..en madi xde next week..en tat pon maybe xde sebab dia ada tauliah KRS dak junior..tinggal pon kelas en burn jerk..xpe2..aku dah ada buku..so aku skip kelas dia x mendatangkan banyak masalah sangat kat aku pon..wink..wink..sekarang aku sudah kembali menjadi nakal seperti semester lepas..

last semester aku x g kuliah selama seminggu..semester nih mungkin x sampai seminggu kot..banyak lagi yang x habis belajar..terutama sekali subjek en tat tuh haaaa..ntah bila dia nak men-startkan ngajar kita orang pon x taw..dia tuh asyik sibuk jerk..macamlah plak kita orang nih x sibuk kan..kuang3..sorry en tat.. (^_^)

jadi, bila aku dah berada di kampung nanti mungkin agak payah untuk aku mem-busy-kan diri dengan menulis blog..kat kampung tuh payah nak dapat coverage..plak tuh dok kat rumah adik aku..rasa macam nak campak jerk broadband tuh kat dalam parit!!kalau boleh ngan handphone sekali aku nak campak..nak kata ceruk xdelah ceruk pon..ntahlah..aku pon xtaw..

so, maybe this is my last entry for this being time..if i can update my blog that is mean i can get the coverage..otherwise, we'll see next week..huhu..terasa sedih plak bila x dapat tulis entry kat blog nih..

sayonara..chaoosss..adiosss..amigos....berambusss!!


nOta kHaki:aku maw maen game!!dan tidor dengan nyenyaknya..nanti dalam bus aku sambung tidor lagi..aku memang suka tidor..zzzzzzzz

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: