Monday, October 26, 2009

makan malam Jabatan PJ

salam and mabuhay my lovingly fellas..hik3..macam nak buang tebiat nih..okaylah ekh..hari ini aku nak sambung entry malam tadi..kan last entry aku cakap pasal jamuan Jabatan PJ kan..meh sini baca+lihat apa yang aku tatapkan khas untuk kau orang semua..lagi satu, jamuan nih melibatkan bebudak yang major PJ..macam akulah tuh (+.O)

come here check it out these pictures..ngeee~~ (o_~)

mari kita lihat gambar yang pertama..oohhh..di situ ialah my mentor a.k.a ABAH o_O..nampaknya beliau sedang melelongkan hadiah cabutan bertuah..haha..memula dia cakap x g jamuan tuh sebab g pangkor..tetiba plak malam tuh ada kan..tapi umi x ikut pon..aisehhh..firdaus pon xde juga..

kita lihat di situ ada mira yang membelakangkan kamera, fza si tudung putih dan juga kak dee si tudung biru..terlindung di sebalik mira adalah minder..aku xde??ishhh..x boleh jadi nih??di manakah aku ketika itu??yaaa..baru aku ingat..akulah si photographer pada malam itu..dikecualikan daripada menjadi host walaupun ada permintaan..ecehhhh..budget famous plak kan..*wink..wink*




okay gambar yang kedua plak..aisehhh..agak tidak berpuas hati dengan gambar ini..kenapa ekhh?cuba tengok betul2..amat jelas sekali perlakuan si perempuan super duper junior (huhh..banyak sangat junior..payah nih) tuh mengambil hadiah dengan TANGAN KIRI..perghhh..agak tidak sopan di situ yaa..ntah pape nih..yang si pemberi hadiah tuh adalah encik azman..




haaa..gambar nih plak x payah tanya lah..dah tentu gambar aku kan..tapi bersama aku ketika itu ialah aida - junior aku..aku ada berapa banyak junior nih??ada 4 kot..so mereka2 nih ada macam2 gelaran..super duper senior(PISMK oum), super senior(PISMP sem.6), senior(PISMP sem.4), junior(PISMP sem.2), super junior(PPISMP sem.3), super duper junior(PPISMP sem.1)..pelik2 nih..

actually, aida tuh lagi tinggi daripada aku..tapi kenapa dalam gambar nih vice versa??aku bukan jengket kaki pon kan..jelaas lagi nyata di dalam gambar itu pon..haaaa....sebabnya tengoklah wedges aku tuh!!huhu..mesti lah tinggi kan..baru bikin gemppak sikit..




yang ini pon masih lagi bersama dengan si aida..senang cerita aku nih macam kakak dia lah..dia plak macam adik aku..berapa banyak ntah aku ada adik kat sini..isshhh..dah lama kami x snap gambar sama2..kebetulan plak malam tuh aida agak gelap kerana siangnya berjemur di tengah panas..aku memang pure putih..ehh..kuning langsat..cuma flash kamera yang menjadikan muka aku begitu bercerah dan berseri.. (o_O)..*kuang3*




gambar yang terakhir ini adalah ITU AKU!!!!kenapa xde gambar orang lain??pelik kan..dah kamera aku, of course, sure, confirm lah semuanya gambar aku jerk..*kih3*.. tuh pon nak tanya lagi ker??





okay2..cukup sudah..malas maw upload banyak2 gambar..sebabnya gambar aku sikit jerk,.xde orang nak amek gambar aku nih....huhu..manyak sedih ooooo..aku pon malas nak cerita banyak2 pasal jamuan tuh..banyak kejadian yang menyayat hati berlaku semasa aku dan geng bas sekolah menyediakan keperluan untuk memasak..xmaw story..nanti sakit hati nih..

chaoosss..amigos..berambos..


nOta kHaki:tahun depan adalah tahun terakhir aku ber-gathering ngan jabatan PJ..sob..sob..sob

0 makhluk comel yang memekak dekat sini: