Thursday, October 22, 2009

practicum allowance!!

salam sayangku intan payung berlian permata..huhu..tadi petangt aku sudah dikhabarkan oleh kawan aku bahawa dengan ini elaun praktikum sudah masuk ke dalam BSN!!yeahhh..setelah lebih kurang 2 bulan menanti (ye ker??mcm lebih jer) akhirnya kitaorang dapat gak elaun praktikum tuh..

bukan elaun praktikum pon..pada hal memang elaun kita orang..mereka cuba memanipulasi keadaan dengan mengatakan itu adalah elaun praktikum..tipu jerk lebih nih kan..dah lah elaun dapat x pernah cukup..manjang jerk dapat sikit daripada maktab laen..hampeh betul nih..makan duit student..biar buncit perut baru taw..geram..geram....

dahlah..cuma nak bagi taw tuh jerk..duit sudah banyak ooohhhh..boleh makan sedap2..tapi x juga..sebab kena settle duit deposit rumah sewa..aisehhh..apa macam nih..adoyai..duit..duit..sana sini asyik duit jerk..hantu betul nih..

chaossss....


nOta kHaki:aku rasa lama2 orang kat pentadbiran tuh nanti perut jerk buncit..banyak sangat makan duit student..wat longkang lah..tanam pokok lah..ntah pape nih..konon mengutamakan student..bolayan..

1 makhluk comel yang memekak dekat sini:

noah darham said... Reply To This Comment

cik fyza a.k.a pjot minta saya belanja kfc..ayoyo..ini tidak adil..saya bagi plastik kfc boleh lah..sekarang juga sampai.. (+.~)